dimarts, 26 d’octubre del 2010

Primera entrevista: epic fail

Cuando buscamos trabajo, sobre todo por el medio Internet, muchas veces nos encontramos con ofertas sospechosas, bastante ambiguas que prometen grandes salarios, formaciones de todas clases y no piden ni el inglés nivel super advanced hablado, escrito e interpretado.

Muchas cosas me hicieron pensar que esa oferta tenía alguna cosa extraña... pero, siendo mi primera entrevista como licenciada me dejé llevar, y... bueno, digamos que "no cumplió mis expectativas".

Eso si, aprendí nuevas expresiones como:

"Esto no es un call center, esto es una inversión a tu futuro"

"Que suene la campana, que suene la campana. Una vez suene, se acabó el día de trabajo"

http://img708.imageshack.us/img708/554/cmic2.jpg
Ver ampliado

Porque no es oro todo lo que reluce...

Continua la búsqueda...

7 comentaris:

  1. jajajaja.... si és k fer-se ilusions no pot ser bo no nooo... XD però normal la teva reacció al ser la primera entrevista... llàstima que acabés sent lo que va ser...
    Pero tranquilité i a seguir buscant, no problemo! S'ha de tenir paciència ^^

    Ganbatte ne ^^

    ResponElimina
  2. Bé, a vegades realment si fan falta els diners.. xD

    Jo m'ho prenc així, i després si trobo algo millor simplement forço la meva sortida de l'anterior feina i tan ample x)

    ResponElimina
  3. #Berukan -> jaja i tant que fan falta els diners! Però no podem començar a pensar què farem amb diners que no tenim encara... jo ja pensava què compraria i no havia fet ni l'entrevista... xD imagina! jaja

    ResponElimina
  4. Vaja...un Call Center!!! xDDD tranqui, segueix buscant i trobaràs algo millor un altre dia :D

    ResponElimina
  5. Que es aixo de no dirme que tens un altre blog eh? muy mal muy mal! U_U

    Molt currats els dibuixos per cert, i anims amb la recerca de una feina (no sempre es pot esperar a la primera i menys tal i com esta tot...).

    Ah i weno, jo se perfectament ke li falten cuartos jeje, espabila eh? :P

    Vagi be! i miret algun dia el meu blog xD (tinc 0 seguidors apart de jo mateix XDD), i per pedre el temps amb el facebook tampoc passa res jeje ^^

    ResponElimina
  6. Eisss! Laurichiiii felicitats pel blog!!! ;D

    Realment fas tu els dibuixos??? No seran de la teva germana??? jijiji! XDDD

    Estan molt bé en serio, com tot el conjunt de la vinyeta! I sobre la feina que ja saps algo de OMC, OMB o com es digui???

    Venga volem nova entrada!!! ;)

    ResponElimina